BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 25 April 2010

CeLeBrATe BesDay ShaH.... (-_-)

Semalam besday anak aku yang ke-2. hari2 dia tanya aku besday dia waper haribulan.Yang dia tau bulan 4 jer, tarikh tak hingat. hehehhe aku mmg malas nak bagitau sbb dah tau dah apa dia nak. kang kalau bagitau, hari2 dia remind aku, rimas aku nanti....

Aku ikutkan lah kehendak dia tuk nak buat celebrate kat umah, ajak kengkawan dia.. Sib baik akak aku ada tolong,kalo tak masak jugak aku nak buat semua benda nie...hehehhe padahal goreng2 jer.

Punyalah seronok si shah, sampai tido pun leh senyum lagik hehehehe.

Apa yang penting sempena ulangtahun nie semoga menjadi anak yang lebih baik, berjaya di dunia dan akhirat, dimurahkan rezeki dan dipanjang umur....amin.

video

Acara rebut gula dalam belon....








Besday boy....

0 ulasan: