BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 20 Disember 2009











KesIAN Anak2 aku nie, cuti sekolah nie aku tak sempat lagik nak bawak pergi jalan2. setakat jalan window shoping nie biasalah budak2 bukan suka sgt. Hujung cuti minggu lepas aku bawaklah gie mandi kolam yang berdekatan ngan umah aku tu, punyalah seronok sampai mandi lipat gitu... yang si kecik pun tak padan betul, punyalah susah aku ajak naik atas. menangis tak nak balik, sabar ekkk sayang, lainkali kita pergi lagik. ok








Latihan kebakaran di opis aku.Latihan nie dilakukan bagi melatih pekerja di saat kecemasan. aku yang di lantik menjadi first aider bersiap sedia menyelamat mereka yang memerlukan. tapi syukurlah tak der apa2 yang tak diingini berlaku. kalau betul2 aku tak tau lah, hehehhe aku nie takut darah lah jugak. silap haribulan aku balik yang kena diselamatkan. erm tak kisah lah, apa yang penting kerjasama hehehhe

HepY BEsDay Syg





video


Agak lama jugak aku tak update blog nie. almaklumlah hujung2 tahun nie byk hal nak kena buat. mana yang nak tutup akaun nyer, kerja lagik, shoping lagik dan cuti jer manjang...... hehehehe camni pun leh nak merungut ekkkk. ok lah aku updatekan jerlah apa yang ada dalam kamera aku nie ekkk tuk kenangan hari tua.Laayannn...

04/12/09 - Hari jadi anak aku yang Ke-3 dan tuk yang ke-3 tahun.(bila ekkk nak dapat adik plak, hehehehe). Hari jadik anak aku nie sama ngan anniversary aku yg ke 10thn. Perghhh lama tu, bukan calang2 angka tau. dalam menempuh kehidupan berumahtangga nie, tak dinafikan bayk sungguh halangan dan cabaran tuk dihadapi. Dugaan tu memang ada sampai ke akhir hayat cuma kita jer kena bijak menghadapinya. Erm... entahlah, yang penting aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang, dikeliling oleh anak2 yang semakin membesar dan menunjukkan byk cara dan ragam. Aku bersyukur apa adanya dan berharap angka perkahwinan ini terus bertambah sehingga akhir hayat... amin.