BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 1 Februari 2010

Bye Bye......



Muka-muka yang tengah sedih or lapar

Cuba teka... kak nana tayang jam, cawan atau gigi. hehehehhe


Aku yg terkantoi duk sebelah bos, dari nak lari2 kena jgak....(suke kauorg ekk)


hUK huk huk sorang demi sorang meninggalkan RND. kali nie plak ex boss aku pergi ke HQ. Apapun sue doakan semoga lebih berjaya... (bila plak aku camni ekkkk). sebelum pergi macam biasa mesti ada makan makan makan dan makan (bak kata anak buah aku nie, blog maksu manjang citer makan jer, erm kira oklah dari aku asyik mengata org. kan kan kan)tapi disebabkan tu jugaklah ler badan nie makin naik dan naik dan naik. huk huk huk.Apapun terima kasih atas segalanya. Tanpa dialah tak mungkin aku dapat peluang tuk kerja kat sini. Good Luck

0 ulasan: